piccolo / piccoline
fed hverdag
i lækre omgivelser


Er du klar til mindst et - gerne to - måske endda tre - år med fuldtidsarbejde på et lækkert, nyt kontor omgivet af god energi & kolleger i absolut topklasse? Så kan du nu blive en del af vores administrative team i Kgs. Lyngby og være med til at give både kolleger, gæster og dig selv en fantastisk dag.

Ansættelsesprocessen starter nu!
Hvis du er vores nye kollega, så skynd dig at sende en ansøgning allerede i dag. Hvis du kender personen, vi leder efter, så del gerne vores opslag.  

et job med
ægte indhold

Du bliver lidt af en blæksprutte på vores nye, flotte kontor i Kgs. Lyngby. Ofte er din gode energi det første, vores gæster møder – både i telefonen og i receptionen, når vi får kursister, mødegæster og eventdeltagere på besøg.

Du sørger altid for, at vores fællesarealer og mødelokaler ser pæne og præsentable ud, og du gør en praktisk forskel ved større arrangementer, fx receptioner, personaledage, events, osv. Her får du et indblik i de opgaver, der også ligger hos dig:

  • Daglig hjælp til ad hoc og praktiske opgaver
  • Kursusmaterialer og kopiering
  • Diverse administrative opgaver
  • Bestilling af forplejning samt forbrugsmaterialer – oprydning og hjælp ved vareleverancer
  • Klargøring og oprydning i forbindelse med mødeaktivitet af varierende størrelse
  • Ærindekørsel efter behov 


Du kan glæde dig til gode arbejdsforhold og et job, hvor du har mulighed for at blive hørt og selv sætte præg på gennemførslen af opgaverne. Du arbejder fuld tid med varierende mødetider i tidsrummet 7.30-17.

implementering BI

kan du genkende dig selv
i nedenstående linjer?

Du er serviceminded og opmærksom på, at du gør en forskel i mange menneskers hverdag. Når vi siger, at du kan holde mange opgaver i gang på samme tid – med is i maven – er det fordi vi ved, at du jævnligt bliver afbrudt. Det tager du selvfølgelig med et smil.

Du forstår samtidig at skabe nogle gode rutiner i de faste opgaver i din hverdag, og du ved, at nogle opgaver kræver ekstra meget fokus på detaljer. Du kan også nikke genkendende til at være ansvarsfuld, udadvendt, proaktiv, effektiv og super mødestabil.

Vi har kolleger i både ind- og udland, så du behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Du har kørekort, men det er ikke et krav, at du har egen bil.

hvis du ikke
kender os i forvejen...

… skal du glæde dig til at komme til det. Vi er +125 passionerede kolleger i et internationalt konsulenthus. Hver dag hjælper vi virksomheder til at træffe bedre beslutninger med data, blandt andet gennem moderne business intelligence.


Hvis du vil læse mere om at arbejde i Inspari, så tjek vores karriereside, heartwork. Her finder du videoer, billeder fra vores hverdag, højdepunkter fra vores historie, Inspari-medarbejderens DNA og meget mere.

kribler det
allerede i dig?

Skynd dig at sende din ansøgning - vi glæder os allerede til at læse den. Vi behandler alle ansøgning løbende og håber, du kan starte hurtigst muligt. 

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Head of HR & Administration, Kristina Borrits på kbj@inspari.dk / +45 31 52 80 92. 

Jobtitle

 

Privacy
Vi elsker cookies & data i Inspari. Nu hvor du er landet her på siden, skal du vide, at vi sender en virtuel Oreo i din retning. Den bruger vi til analyse og personalisering af indhold. Hvis du klikker på feltet 'JA' eller klikker videre på denne webside, accepterer du vores brug af cookies. Ja / Nej / Læs mere