inspari support 
din løsning, vores ansvar

For os er support mere end et ord. Det er ansvar for din løsning med en holdning til, hvad der passer dit setup bedst. Det er handling i enhver situation. 

Med Inspari Support får du sikkerhed, proaktivitet og adgang til landets bedste specialister på dit område. Uden binding. Til en fair pris. 

Hvis du vil høre mere om en supportaftale - helt uforpligtende - så klik herunder. Vi kontakter dig hurtigst muligt. 

har du
behov for support? 

Vi kan hjælpe dig, hvis du har behov for BI-support. Med eller uden supportaftale - kunde i Inspari eller ej. Med en supportaftale får du:  

  • en fast, lav responstid
  • vores store indsigt i din løsning
  • en bedre pris, når vi løser opgaver
  • best practice ITIL-processer
  • trygheden ved proaktiv support

Hvis du har behov for support, så kontakt os på 70 26 22 56 eller support@inspari.dk. Uanset om du har udfordringer med dit data warehouse, dit front-end-tool eller processering af kuber, så finder vi sammen en løsning. 

Inspari Support er åben i hverdage fra 7-17. Hvis du har behov for support om aftenen, i weekender, på helligdage eller døgnet rundt, har vi også en aftale, der passer til dit behov. Du finder vores forskellige moduler længere nede på siden. 

 

5 gode
grunde 
til inspari
support

  1. Vælg en erfaren partner
    Vores erfaring gør din løsning endnu mere stabil. Vi laver ikke kun et quick fix, vi skaber en holdbar løsning.

  2. Overlad ansvaret til os
    Dine medarbejdere fortjener at holde ferie uforstyrret og sove om natten uanset tidszone. Lad bare os tage ansvaret.

  3. Gør det, du er bedst til
    Vi starter hver morgen med at tjekke din løsning. Så kan du koncentrere dig om dine opgaver.

  4. Brug ressourcer optimalt
    Dine interne og eksterne konsulenter skal udvikle din løsning og skabe værdi. Ikke yde support.

  5. Vær opdateret – altid
    Vores kompetencer er altid opdaterede. Og vi sørger for, at din løsning er det samme.

en supportaftale
til dine behov

Udgangspunktet for vores supportaftale er grundmodulet kaldet work. Her overvåger vi dit data warehouse og starter fejlsøgning inden for 2 timer i tidsrummet 7-17 på hverdage. Har du også behov for support i weekenden og på helligdage fra 7-17, vælger du modulet week. Strækker dit supportbehov sig over hele døgnet, året rundt, vælger du year. Det gælder fx virksomheder med afdelinger i forskellige tidszoner. 

Har du behov for support på fx Qlik, Tableau eller Power BI, kan du bygge ovenpå med modulet, front-end-tools. Og endelig kan du vælge custom tools til support af den applikation, vi har skabt til dig. Kort sagt - en aftale efter dit behov. 

Uanset hvad du vælger, er du ikke bundet. Vi tror nemlig ikke på værdien af at binde dig til et abonnement, du ikke har brug for. Derfor kan du altid opsige, opgradere eller nedgradere en supportaftale med en måneds varsel. 

Hvis du vil høre mere om de forskellige moduler og ikke mindst priser, så klik herunder for at blive kontaktet.

 

  

Inspari Supportaftale

del din skærm
med supporten

Når vi taler sammen over telefonen om dine konkrete udfordringer, bruger vi skærmdeling som værktøj for at kunne løse opgaven bedst muligt. Du giver adgang til din skærm ved at klikke på 'start skærmdeling'. Denne handling starter TeamViewer, og herefter giver du os aktivt adgang til din skærm.

Bemærk - denne funktion skal du udelukkende bruge, når du taler med en supportkonsulent. 

Hvis du har behov for support, så kontakt os på 70 26 22 56 eller support@inspari.dk